.

Внутрішні чинники ранжирування. Текстове оформлення веб-сторінок.

Всі фактори, що впливають на положення сайту при видачі пошукової системи, можна розбити на зовнішні і внутрішні. Внутрішні  чинники ранжування - це ті, які знаходяться під контролем власника веб-сайту (текст, оформлення і т.д.).

 Обсяг тексту на сторінці. Пошуковики цінують сайти, які багаті на інформаційний зміст. Слід прагнути до збільшення текстового наповнення сайту.
Оптимальними вважаються сторінки, що містять 500-3000 слів або 2-20 кб. тексту (від 2 до 20 тис. символів).
Сторінка, що складається всього лише з декількох пропозицій, має менше шансів потрапити в топ пошукових систем.
Крім того, велика кількість тексту на сторінці збільшує видимість сторінки в пошукових системах за рахунок рідкісних або випадкових пошукових фраз, що в деяких випадках може давати непоганий притік відвідувачів.

Кількість ключових слів на сторінці.   Ключові слова (фрази) повинні зустрічатися в тексті як мінімум 3-4 рази. Верхня межа залежить від загального об'єму сторінки - чим більший загальний об'єм, тим більше повторень можна зробити.
Окремо слід розглянути ситуацію з пошуковими фразами, тобто словосполученнями з декількох ключових слів. Найкращі результати спостерігаються, якщо фраза зустрічається в тексті кілька разів саме як фраза (всі слова разом в потрібному порядку), а крім того, слова з фрази попадаються в тексті кілька разів поодинці. Також повинна існувати деяка відмінність (розбалансування) між кількістю входжень кожного із слів, з яких складається фраза.
Розглянемо ситуацію на прикладі. Припустимо, ми оптимізуємо сторінку під фразу «DVD-програвач». Хороший варіант - фраза «DVD-програвач» зустрічається в тексті 10 разів, крім того, слово «DVD» зустрічається окремо ще 7 разів, слово «програвач» ще 5 разів. Всі цифри в прикладі умовні, але добре показують загальну ідею.

 Щільність ключових слів.   Щільність ключового слова на сторінці показує відносну частоту змісту слова в тексті. Щільність вимірюється у відсотках. Наприклад, якщо задане слово зустрілося 5 разів на сторінці з 100 слів, то щільність цього слова рівна 5%. Дуже низька щільність приведе до того, що пошукова система не надасть належного значення цьому слову. Дуже висока щільність здатна включити спам-фільтр пошукової системи (тобто сторінка буде штучно знижена в результатах пошуку із-за надмірно частого вживання ключової фрази).
Оптимальною вважається щільність ключового тексту 5-7%. У випадку з фразами, що складаються з декількох слів, слід порахувати сумарну щільність всіх ключових слів, з яких складаэться фраза і переконатися, що вона укладається у вказані межі.
Як показує практика, якщо щільність ключових слів в тексті більше 7-8%, особливого начення не має.

Розташування ключових слів на сторінці.  Дуже коротке правило - чим ближче ключове слово або фраза до початку сторінки, тим більшої уваги їм приділять пошукові системи.

Стилістичне оформлення тексту.   Пошукові системи надають особливе значення тексту, який так чи інакше виділений на сторінці. Можна дати наступні рекомендації:
 * Використовуйте ключові слова в заголовках (текст, виділений тегами <H>, особливо <h1> і <h2>);
 * Виділяйте ключові слова жирним шрифтом (не весь текст, звичайно ж, але зробити виділення 2-3 рази на одній сторінці). Для цього рекомендується використовувати тег <strong>, замість більш традиційного тега <b> (жирним шрифтом).

Тег <TITLE>.   Один з найбільш важливих тегів, якому пошукові системи надають величезного  значення. Обов'язково потрібно використовувати ключові слова в тезі <TITLE>.
Крім того, посилання на ваш сайт у видачі пошукової системи міститиме текст з тега TITLE, так що це, в деякому роді, візитна картка сторінки. Саме по цьому посиланню здійснюється перехід відвідувача пошукової системи на ваш сайт, тому тег TITLE повинен не тільки містити ключові слова, але бути інформативним і привабливим.
Як правило, у видачу пошукової системи потрапляє 50-80 символів з тега TITLE, тому розмір заголовка бажано обмежити цією кількістю.

Ключові слова в тексті посилань.   Дуже просте правило - використовуйте ключові слова в тексті витікаючих посилань з ваших сторінок (як на інші внутрішні сторінки вашого сайту, так і на інші зовнішні ресурси мережі), це може додати вам невелику перевагу при ранжуванні.

 Теги «ALT» зображень.   Будь-яке зображення на сторінці має спеціальний атрибут «альтернативний текст», який задається в тезі «ALT». Цей текст буде відображений на екрані в тому випадку, якщо викачати зображення не вдалося або ж показ зображень заблокований в браузері.
 Пошукові системи запам'ятовують значення тега ALT при розборі (індексації) сторінки, проте не використовують його при ранжуванні результатів пошуку.
 На даний момент достовірно відомо, що пошукова система Google враховує текст в тезі ALT тих зображень, які є посиланнями на інші сторінки, інші ж теги ALT ігноруються. По інших пошукових систем точних даних немає, але можна припустити щось подібне.
 В цілому варто дати таку пораду - використовувати ключові слова в тегах ALT можна і потрібно, хоча принципового значення воно не має.

Мета-тег Desciption.   Мета-тег Desciption спеціально призначений для опису сторінки. Цей тег ніяк не впливає на ранжирування, але, тим не менше, дуже важливий. Багато пошукових систем ( зокрема, Google) відображають інформацію з цього тега в результатах пошуку, якщо цей тег присутній на сторінці і його вміст відповідає вмісту сторінки і пошуковому запиту.
 Можна з упевненістю сказати, що високе місце в результатах пошуку не завжди забезпечує велике число відвідувачів. Якщо опис ваших конкурентів в результатах видачі буде привабливішим, ніж вашого сайту, то відвідувачі пошукової системи виберуть саме їх, а не ваш ресурс.
 Тому грамотне складання мета-тега Desciption має велике значення. Опис повинен бути коротким, але інформативним і привабливим, містити ключові слова, характерні для даної сторінки.

Мета-тег Keywords.   Цей мета-тег спочатку призначався для ключових слів даної сторінки. Проте в даний час він майже не використовується пошуковими системами.
Проте, варто заповнити цей тег «про всяк випадок». При заповненні слід дотримуватися наступного правила: додавати тільки ті ключові слова, які реально присутні на сторінці.


 

Accounts area
Ім'я користувача:
Пароль:
Забули пароль? Реєстрація
Заслуговують уваги
Заслуговують уваги


высокая цена на жалюзи защитить свое жилище от солнца без существенных затрат. . here