.

Поширені помилки, допущені під час оптимізації сайту

Я почав займатися SEO з кінця 2008 року. Тоді у мене був блог, в якому пости були переважно теоретичного плану. Перший час я багато експериментував, цікавився різними методами просування, і поступово у мене сформувалася власна концепція просування. Тепер, коли на моїй відповідальності лежить кілька хороших проектів, коли постійно стикаєшся з різними проблемами в плані просування і обслуговування сайту, то починаєш розуміти деякі банальні речі. Це стосується помилок оптимізації сайту. Багато з них я робив сам, багатьох вдалося уникнути. Нижче я пропоную вам ознайомитися зі списком типових помилок, які роблять багато веб-майстрів, коли оптимізують сайти під Яндекс і Google. Постарайтеся не наступати на чужі граблі.


1. Передчасне початок SEO компанії

Звичайно, якщо говорити про звичайні блоги, то тут підхід простий: створюєш блог і починаєш поступово наповнювати його корисною інформацією. І лише по ходу його розвитку запускаєш певні SEO заходи. У всякому разі, більшість робить саме так.
  Для профилированный лист нужен хороший покупатель.

Але є й такі, хто починає проводити SEO компанію вже на стадії розробки. Вважаю це неправильним підходом. Для того щоб зрозуміти, чому підхід неправильний, потрібно для початку визначитися, навіщо залучати на свій сайт людей? Відповідь проста: для комерційних сайтів метою залучення відвідувачів на сайт є їх конверсія. Тобто, прагнення спонукати відвідувача вчинити певну дію, наприклад, купити товар. Для блогів мета дещо інша - зацікавити відвідувачів і зробити його постійним читачем. Але, можна сказати, що це лише різновид конверсії.

Якщо проект ще не завершений, а вже ведеться розкрутка блогу, то в результаті буде дуже великий відсоток відмов і, як наслідок, низький кредит довіри до сайту з боку користувачів, який згодом буде дуже складно змінити в кращу сторону. Тому перше правило - спочатку потрібно оптимізувати, розкручувати а потім.
....


2. Ігнорування SEO

Коли я створив свій перший мережевий журнал, то поняття не мав про SEO і про оптимізацію контенту зокрема. Всі пости писав без «заточення» під ключові слова. У підсумку, прозріння настало лише коли в блозі було написано вже близько 100 постів. Зрозуміло, що проводити оптимізацію такої великої кількості контенту займе багато часу, чимало часу піде на його переіндексацію.

Виходячи зі сказаного, потрібно заздалегідь визначитися, для яких цілей створюється сайт. Якщо для особистих, якщо ви не плануєте його монетизувати, словом, якщо сайт для себе, то в такому випадку SEO можна і проігнорувати. Але якщо сайт створюється для людей і ваша мета - залучити зацікавлених відвідувачів на сайт, то ігнорувати SEO не потрібно.


3. Орієнтування в своїй роботі на роботів, а не на людей

Сайт повинен мати високий рівень юзабіліті. Він повинен бути зручний і пошукачам, і користувачам. Як виявити недоліки в юзабіліті? Йдіть на будь-який SEO форум, де є відповідні розділи і попросіть оцінити свій сайт. Так ви вб'єте двох зайців: пропіарити сайт і отримаєте рекомендації щодо поліпшення юзабіліті.

Що стосується безпосередньо помилок. Подивіться, щоб була зручна навігація, щоб не було битих посилань і неіснуючих сторінок. Перевірте верстку. Сайт не повинен розповзатися в інших браузерах. З власного досвіду можу сказати, що на Internet Explorer 6 можете не звертати уваги. Це допотопний браузер, верстка під який - великий головний біль, яка не варта того.

 

4. Незнання правил пошукових систем

Однією з проблем, з якими стикаються новачки, які просувають свої сайти, є нестача знань в області SEO. Повірте, щоб сайт добре ранжирувався в пошукових системах, потрібно знати правила цих пошукових систем. Для цього рекомендую прочитати керівництво для веб-майстрів в Google і поради Яндекса вебмайстеру від.

 

5. Створення сторінок типу «Друзі сайту»

Особисто я вважаю, що подібні сторінки - це минуле століття. Вони малоефективні і в плані трафіку, і в плані SEO. Якщо у вас є друзі, у яких сайти схожі по тематиці з вашим, то можна просто послатися в якійсь статті на їх сайт, або ж обмінятися посиланнями в блогрол (бічна колонка блогу). Як показує практика, при гарній відвідуваності посилання в блогролів дає непогану віддачу в трафіку плані залучення. У всякому разі, така схема працює значно краще, ніж окрема сторінка «Друзі сайту»


6. Надмірна «накачування» сторінок ключовими словами

Неприємно бачити, коли намагаючись оптимізувати текст, люди напихають де завгодно ключові слова. Не треба плекати ілюзій, що чим більше ключових слів на сторінці, тим вона краща оптимізована і тим швидше ключовик потрапить в топ. Розкажу приклад з практики. Просуваючи один середньочастотний запит, я був дуже здивований, коли побачив, як цей самий СЧ був виведений в топ-3 Яндекса і Google на одному трастовому блозі. На самій сторінці ключове слово було тільки в заголовку сторінки з цього ключового слова починалася стаття.

І все, більше це ключове слово не зустрічалося в тексті. При цьому на цю сторінку була поставлена наскрізна посилання (протяг) прикуплений близько 20 посилань з потрібним анкором з нульових сайтів. І в день цей ключевік дає близько 50 відвідувачів, в основному з Google. Я можу відповісти, чому все так просто: причина - величезний траст, яким володіє цей блог в очах пошуковиків.

Звичайно, для нульових сайтів така методика не дасть подібного результату, але суть, думаю, зрозуміла. З мого досвіду, достатньо одного точного входження ключевиком текст кілька схиляє. Пізніше, при правильному просуванні ця сторінка чудово вилізе в топ і без дурної накачування ключовиків.


7. Ігнорування аналізу і статистики

У великих SEO-компаніях існують окремі аналітичні відділи, які займаються моніторингом клієнтських сайтів. Я це кажу до того, що найпростіший спосіб йти вірним шляхом - дивитися, як це роблять професіонали. А в них майже вся робота будується на аналізі. Виявляють слабкі місця і працюють в цьому напрямку. Приблизно також повинні діяти і ви. Перш за все, потрібно поставити лічильник статистики. У рунеті популярні лічильники Liveinternet і Google Analytics. Останній являє великі можливості для аналізу. Сервіс Л. простіше.

І згодом потрібно користуватися тими даними, які можна зібрати за допомогою цих сервісів. Тобто, ви повинні працювати таким чином, щоб знати слабкі місця свого сайту. Саме завдяки аналізу ви зможете дізнатися чому «просіли» ваші позиції, або, наприклад, вибрати оптимальні варіанти для розташування рекламних блоків на сторінці, грунтуючись на аналізі поведінки відвідувачів.

Говорячи простіше, ви дивіться, що можна поліпшити і працюєте в цьому напрямку, одержуючи більший ефект. Висновок: не ігноруйте статистику. Наприклад, в тому ж Liveinternet, якщо немає досвіду, спочатку можна заплутатися. Через уявну складності багато новачків вирішують, що краще бути пасивним спостерігачем. Тобто просто ігнорують статистику. А, між іншим, при бажанні можна отримати відповідь на будь-яке питання. Їх саппорт відповідає дуже швидко. У всякому разі, мені відповідали завжди протягом 10 хвилин. Тому проблем не бачу, хто захоче, той навчиться.

 

8. Припинення розкрутки на півдорозі

Я спеціально зробив цей пункт останнім, щоб підкреслити і підсумувати все, що було сказано вище. Так от, якщо ви будете робити все як належить, то існує ще одна проблема, яку потрібно буде подолати. І, мушу сказати, що це найбільша проблема - лінь, втома, небажання продовжувати, невпевненість у завтрашньому дні, творча криза. Тому формула успіху проста - робити все правильно і робити це весь час.

Саме регулярність є одним з ключів до успіху. SEO - це не комплекс дій по типу «зробив і забув». Це довга й кропітка праця, результат якого стає видний не відразу, а поступово. І якщо ви звикли жити за принципом «все і відразу», то тут це не пройде.


Висновок

Природно, що в даній статті я вказав не всі помилки оптимізації, які допускаються веб-майстрами, а тільки ті, які останнім часом «намуляв» очі. Особливо очевидно, як багато сходять на півдорозі. Шкода, серед них є й тямущі люди, які так і не змогли повністю реалізувати свій творчий потенціал ...

http://www.seoschool.ru/search-engine-optimization-seo/rasprostranennye-oshibki-pri-optimizacii-sajta.html

Accounts area
Ім'я користувача:
Пароль:
Забули пароль? Реєстрація
Заслуговують уваги
Заслуговують уваги